środa, 14 września 2011

płooock part2.

Kolejny dzień wolny od szkoły, dzisiaj już znacznie lepiej się czuję.. Brak gorączki, głos wraca, cholerny katar tylko mnie męczy.
Wydaje mi się, że jutro powinnam już wrócić do szkoły, poza tym trzeba wyzdrowieć do piątku.. Wreszcie wszyscy razem wybieramy się do Piekarni na Retro Party. Mam nadzieję że już nic nam nie wypadnie. Poza tym strasznie mi smutno, że 17.09 nie jedziemy do Płocka. ;c no cóż, podobnież Farben Lehre mają wystąpić też we Włocławku..

dodam już ostatnie zdjęcia z Płocka,  na początek trochę Justyny, trochę mnie:









kilka widoczków, zdjęć ze sceny i z Płockiego portalu.








większości zdjęć autorem jest moja kochana Justyna, której jeszcze raz dziękuję za wspaniały wyjazd:*

1 komentarz:

  1. No chyba nie wyjdzie, sama zdycham i zaraziłam mamę więc słabo by było nawet z dowozem. Ej ale będą inne koncertowania :D

    OdpowiedzUsuń