środa, 21 września 2011

Scorpions.

Kolejny wolny dzień od szkoły, jak na razie to była ostatnia wizyta u mojej przemiłej Pani laryngolog. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że wszystko się ładnie wyklarowało.. Po poniedziałkowych badaniach, lekarze podejrzewali u mnie dość poważny niedosłuch. Przyznam, że byłam przerażona tym wszystkim, ostatnie moje problemy z uszami były dość spore.. Na szczęście wszystko już dobrze.

Nie mam zbytnio żadnych ciekawych zdjęć do opublikowania, dlatego dzisiaj wstawię Wam kilka linków do piosenek jednego z moich ulubionych zespołów, mam nadzieję, że piosenki przypadną Wam do gustu.
Być może kilka kolejnych postów także będzie poświęconych muzyce. ;)

Na dzisiaj Scorpionsi. <3

Zdecydowanie moje ulubione, to będzie na tyle.. Ja spadam nadrobić lekcje, cześć Wam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz