środa, 28 grudnia 2011

zdjecia zdjecia zdjecia

Tak dawno mnie tu nie było ;o aż sama się sobie dziwię, ale na prawdę nie miałam czasu ani nawet chęci.. Dzisiaj postanowiłam zajrzeć ponieważ wczoraj z Gosią wyszłyśmy na dość spontaniczne zdjęcia, Plac Wolności, 3go Maja, Bulwary- zaliczone. Pogoda zbytnio nam nie sprzyjała, po ok 5zdjęciach zaczęło lać.. efekt jest jaki jest, kilka zdjęć moich wstawię dzisiaj tutaj, jutro może dodam coś Gosii. :*






Korzystając z okazji, że już tu zajrzałam chciałam napisać, że trochę się stęskniłam za blogowaniem.. Zdaję sobie sprawę, że nikt tego nie czyta, ale daję mi to jakąś radość. Może trochę nie po kolei, ale niedługo dodaj zdjęcia z Wigilii Klasowej, mam też w planach kilka postów tematycznych..
tak więc do napisania: *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz