piątek, 29 lipca 2011

piątek!

Zaglądam tylko na chwilkę, dzisiaj żadnego konkretnego wpisu.
Wreszcie nad Włocławskim niebem zagościło słoneczko, ogromnie mnie to cieszy zważając na moje dzisiejsze plany. Wszyscy wypatrujemy przebijających się promieni przez te ciemne chmury, mam nadzieję że pogoda się utrzyma. Chce żeby już by było co najmniej te 30o i możliwość pojechania gdzieś nad jezioro. A w sierpniu może uda mi się jechać na kilka dni nad morze, nic wielkiego, ale co narzekać, nie planowałam wakacji, całe chciałam spędzić we Włocławku, teraz żałuję. Obliczam także dni do urodzin, 5go mam zamiar je wyprawić na działce, no zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.
Dzisiaj Koncert Crashback, ogromnie się cieszę, że wreszcie spędzę piątek w miłym towarzystwie. Przy okazji chciałabym Was zaprosić na dzisiejszy występ.. Pub London, godz. 20. Support The Noiss (3mamy kciuki za Łaziego, Norbiego, Maćka i Anię! <3).
Ja zaczynam się powoli szykować, ok. 19 przychodzi moja Ka i wybywamy na miasto. I mam nadzieję że jutro zajrzę do Was z jakimiś ciekawymi zdjęciami i krótkim sprawozdaniem z koncertu!
Miłego weekendu wszystkim:*!

i tak dzisiaj jeszcze mi się przypomniało, sentyment ogromny do tej piosenki! :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz